در حال خوب ما شریک باشید

در حال خوب ما شریک باشید

۱۰ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۸ کد : ۱۶۷۰ علوم پایه اخبار بالینی
تعداد بازدید:۴۷۰

ای که دستت میرسد، دستی بگیر... 

چه می شد اگرنبود ، دلبستگی ماآدم ها به هم؟شاید ((باهم بودن)) رابرصفحه فطرتمان نوشته اند که بی هم بودن تلخ است وتحمل ناپذیر. اینجا باغچه عاطفه ها  است.درختان احساس، شکوفه کرده اند. برگلبرگ های ایمان شبنم محبت چکیده است. 

رگ هایمان از خون انسانیت لب ریزاست.نبضمان هرلحظه با یاد دیگران می زند. هوای حیاط دلهایمان لب ریز از مهربانیست. ما اهل سرزمین نیکوکاری هستیم که سروده ایم:

بنی آدم اعضای یکدیگرند ،که درآفرینش زیک گوهرند...

▪کانون خیریه الزهرا یک مجموعه دانشجویی است که با هدف کمک به نیازمندان و مستمندان سازمان دهی شده است.یکی از الویت هایی که این کانون در دستور کار قرار داده و وازجمله مهم ترین اصول تنظیم شده در اساسنامه مربوطه می باشد،حمایت از دانشجویانی است که در فراهم نمودن حداقل نیاز های مالی(هزینه غذای سلف،شهریه خوابگاه و...) و درمانی(بیماری های خاص و...) خود عاجزند. یکی از دانشجویان مشمول شرایط ذکر شده که به خیریه الزهرا معرفی شده است، مبتلا به یک بیماری خاص بوده و هزینه مورد نیاز  برای معاینه و درمان  ایشان، ۶میلیون تومان می باشد .خیریه الزهرا  اقدامات  بسیاری درخصوص جمع آوری هزینه ها  تدارک دیده است ،اما بدون شک تحقق چنین اهدافی همکاری و همدلی دست جمعی رامی طلبد؛لذا ازشما بزرگواران خواهشمندیم مارا در مهیا ساختن هزینه لازم جهت آغاز دوره درمان دانشجوی مذکور،مساعدت فرمائید. 
امیداست به حول قوه الهی و عنایات خیرین محترم، خیریه الزهرا در حوزه فعالیت هایش پیشرفتی روزافزون  داشته باشد.


▪ شماره کارت به نام خانم شقایق میرعرب (دبیرکانون خیریه الزهرا)☆۵۰۴۱۷۲۱۰۶۶۳۲۱۰۵۱☆


                     سپاس فراوان

@zbmu_kanoon


نظر شما :